piątek, 14 września 2012

Dostałam się!

Dostałam się do Bydgoszczy!
Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się! Dostałam się!Hurra!
Więcej napiszę jak się ogarnę :D

5 komentarzy:

  1. ja tęskniłam :D! GRATULACJE! A nie mówiłam :D! Nie mogłam się powstrzymac :D Kato ? Zabrze?

    P.S. Zapatrzona, ale mi się logować nie chce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Na następne listy z Zabrza wciąż czekam, więc kto wie ;).

      Usuń
  2. A sorry, czytam jak chce :D Bydgoszcz :D!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje ;) I teraz życzę dużo wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Wytrwałość to mi się teraz przyda.

      Usuń