poniedziałek, 4 lutego 2013

Sesja pierwsza, podejście pierwsze

Z mojej perspektywy pierwszą sesję można uznać za zakończonę, choć ofizjalnie kończy się dopiero w następny poniedziałek.
Do sesji będzie jeszcze podejście nr 2, gdyż nie zdałam molekurwy (pardon biologii molekulernej) i biofizyki. Nieszczęście na tym niekoniecznie się kończą, gdyż nadal czekam na wyniki embriologii. 
Ferii na naszej uczelni niet, więc mimo iż dopiero przyjechałam do domu już siadam do nauki.

Rozwiązaniem zagadki jest nerw pośladkowy dolny, który odpowiada za ruchy takie jak skakanie czy wchodzenie po schodach, ale wasze propozycje były super ;)

Na dzisiejszą piosenkę nie mam pomysłu, więc Arrivederci

3 komentarze:

  1. Gratulacje i trzymam kciuki za drugie podejście :)
    Eeee nie zdążyłam :< propozycje były lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No to gratuluje i życzę wytrwałości w nauce ;) Będę trzymać kciuki za wyniki i drugie podejście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za gratulacje i kciuki
    Na szczęście chyba się pomylili na listach z biofizyki, bo do indeksu elektroniczniego mam wpisane 3 :)
    Ale dopóki tego nie wyjaśnię wolę się nadmiernie nie cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń